کامل ساختمان مناطق محروم تخریب ساختمان

کامل: ساختمان مناطق محروم تخریب ساختمان چهارمصدوم اعطای تسهیلات مناطق محروم مقاوم سازی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات زمین تمرین تیم ملی از میراث‌های من در کشور عزیزمان ایران خواهد بود / کی‌روش

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران می‌گوید هشت سال قبل خواهان اصلاح اوضاع چمن زمین تمرین تیم ملی شده است بودم که امروز به نتیجه رسید.

زمین تمرین تیم ملی از میراث‌های من در کشور عزیزمان ایران خواهد بود / کی‌روش

کی روش: زمین تمرین تیم ملی از میراث های من در کشور عزیزمان ایران خواهد بود

عبارات مهم : ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران می گوید هشت سال قبل خواهان اصلاح اوضاع چمن زمین تمرین تیم ملی شده است بودم که امروز به نتیجه رسید.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی روش در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی اظهار کرد: نخستین روزی را به خاطر می آورم که با آقای کفاشیان به این جا (کمپ تیم های ملی) حضور داشتیم که این عنوان جهت هشت سال پیش هست. همان روز گفتم که باید زمین تمرین را اصلاح ببخشیم.

زمین تمرین تیم ملی از میراث‌های من در کشور عزیزمان ایران خواهد بود / کی‌روش

او افزود: امروز بعد از گذشت تقریبا هشت سال این زمین تمرین را در مرکز ملی آکادمی ملی فوتبال مورد آزمایش قرار می دهیم و از آن استفاده می کنیم. مطمئن هستم و امیدوارم که خیلی از افراد مخصوصا مربیان تیم های ملی به خاطر این زمین لبخند بزنند چراکه از این به بعد از این زمین می توانند جهت مسابقه در صحنه های بین المللی استفاده کنند. همان طوری که مطلع هستید پایبند بودن و ساختن این زمین و ساختن ساختمان پک (PEC) باعث شد من دشمنانی در کشور عزیزمان ایران پیدا کنم ولی امروز بار دیگر همان طور که شاهد هستید ما توانستیم یک زمین تازه جهت تیم های ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران یعنی تمامی تیم های ملی داشته باشیم. ما صحبت های مان را فقط در رسانه ها انجام نمی دهیم. این زمین هم جز میراث هایی خواهد بود که از من در کشور عزیزمان ایران به جا خواهد ماند.

وی افزود: تحت ریاست آقای تاج شما امروز یک زمین دارید. من می دانم که بعضی از افراد شاید این عنوان را دوست نداشته باشند و هضم این مساله جهت ارزش سخت باشد ولی بااهمیت ترین مطلب این است که تیم های ملی فوتبال امروز یک قدم رو به جلو برخواهند داشت. از تک تک کسانی که باعث شدند این نشانه ما به واقعیت بپیوندد از صمیم قلب تقدیر می کنم. از هشت سال پیش در خاطرم است به این مساله تاکید کردم که ما نیاز به یک زمین با کیفیت اوج و خیلی خوب داریم که امروز این اتفاق رخ داد. امیدوارم خداوند متعال نگهدار این زمین و نگهدار مردم خوب کشور عزیزمان ایران باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران می‌گوید هشت سال قبل خواهان اصلاح اوضاع چمن زمین تمرین تیم ملی شده است بودم که امروز به نتیجه رسید.

کی روش در ادامه اضافه کرد: مطمئنا اقدامی که امروز رخ داد یک قدم رو به جلو و مهم است ولی تنها مطلب لازمه جهت پیشرفت فوتبال کشور عزیزمان ایران نیست. فکر می کنم همه مربیان با هم موافق هستند که ما نیاز به یک زمین نداریم بلکه چندین زمین و امکانات زیادی جهت بازیکنان جوان و تیم های پایه نیاز داریم ولی مطلبی که می خواهم به شما بگویم این است که قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صحبت ها و فرمایشات الهام بخش رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی که گفتند ۸۰ میلیون نفر یک کشور و یک ضربان قلب و این صحبت الهام بخش باعث شد که بازیکن تیم ملی در ادامه در جام جهانی روسیه عملکردی موفقیت آمیز داشته باشند و باعث سراسر غرور جهت مردم کشور عزیزمان ایران بشوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران هم چنین تاکید کرد: همان طوری که تک تک شما مطلع هستید مقام معظم رهبری کشور عزیزمان ایران در سخنان ارزش باعث شدند ما افتخار کنیم چراکه صحبت های ایشان باعث افتخار ما بود. من از صمیم قلب از طرف خودم و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران از مقام معظم رهبری تقدیر می کنم البته هنوز این افتخار را نداشته ایم که ایشان را از نزدیک ببینیم ولی می خواستم مراتب تقدیر و تقدیر خودم را به ایشان ابلاغ کنم. من مطمئنا فرمایشات مقام معظم رهبری جهت ما الهام بخش خواهد بود ما هم این عنوان را پنهان نمی کنیم و تلاش خواهیم کرد که در جام ملت های آسیا به قهرمانی دست پیدا کنیم. بعد نتیجه می گیریم با صحبت ها و فرمایشات مقام معظم رهبری و خبر های انگیزیشی که رییس جمهور دادند تلاش خواهیم کرد به موفقیت و قهرمانی دست پیدا کنیم. بنده اعتقاد دارم فرمایشات ایشان مطمئنا باید به بقیه مسوولان هم یاری کند که همه ما متحد جهت موفقیت تیم ملی رو به جلو در جهت موفقیت تیم ملی در جام ملت های آسیا قدم برداریم.

او تصریح کرد: ما اعتقاد داریم با این فرمایشات الهام بخش اولویت بندی جهت حمایت از تیم ملی به نحو احسن اتفاق خواهد افتاد. از آماده سازی ما در وقت مناسب اتفاق خواهد افتاد لیکن ما سه ماه با شروع مسابقه های فاصله داریم و کارهای زیادی است که باید انجام بدهیم. ما دو بازی دوستانه در سپتامبر (شهریور) و اکتبر (مهر) از دست دادیم و در ماه بعد یعنی نوامبر (آبان) در تلاش هستیم که بازی های دوستان مان را انجام دهیم. در تلاش هستیم با تیرینیداد و توباگو و ونزوئلا در پایتخت کشور عزیزمان ایران بازی کنیم و سخت در حال تلاش هستیم که قبل از شروع مسابقه های سه تیم را به اردوی مان بیاوریم و با آن ها بازی های آماده سازی انجام دهیم.

زمین تمرین تیم ملی از میراث‌های من در کشور عزیزمان ایران خواهد بود / کی‌روش

رمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در پاسخ به سوالی راجع به این که آیا از نام حریفان تدارکی کشور عزیزمان ایران رضایت دارد یا خیر؟ و این که بعضی بازی های دوستانه تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران را با تیم هایی چون عراق و عربستان مقایسه می کنند، گفت: شما به عنوان عضوی از اصحاب رسانه این مسوولیت را دارید که به افکار عمومی توضیح بدهید که آیا چنین اتفاقی رخ می دهد. هنگامی که شما پا به یک مغازه ای می گذارید و منابع مالی محدودی دارید نمی توانید ماشین فراری بخرید. باید پیکان بخرید یا اگر هم مجبور شوید باید با دوچرخه پیش بروید. کاری که ما قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل انجام دادیم و نتوانستیم و با دوچرخه رفتیم و جنگیدیم. این افراد ( کسانی که بازی های دوستانه تیم ملی را با عراق و کشورهای دیگر مقایسه می کند) کجا بودند زمانی که قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ما فقط با لیتوانی بازی کردیم و سه بازی دوستانه مهم مان را از دست دادیم. در چند وقت اخیر من ایمیلی دریافت کردم که پیشنهادی راجع به برزیل شده است بود. همه مراسم خوش حالی گرفتیم و پایکوبی کردیم به خاطر این که یک ایمیل از برزیل دریافت کردیم و در ایمیلی پاسخ آن ها را دادیم که شرایط ارزش را جهت بازی دوستانه اعلام کنند که تا به امروز جواب ما را نداده اند. اگر عراق توانایی این را دارد که برابر آرژانتین بازی کند این وظیفه شماست (رسانه ها) که به عنوان شخصی از اصحاب رسانه توضیح دهید که ما تمام تلاش مان را با منابع محدود انجام می دهیم.

او اضافه کرد: شما از من پرسیدید که آیا خوشحالم برابر بولیوی، تیرینیداد و توباگو و ونزوئلا بازی کنیم که من در پاسخ می گویم بله خیلی خوشحالم لیکن از تیم های اروپایی هیچ تیمی نمی تواند با ما بازی کند. تیم های ملی آفریقایی به خاطر این که در جام ملت های آفریقا بازی می کنند نمی توانند برابر ما قرار بگیرند. تیم های آسیایی نمی خواهند با ما بازی کنند به خاطر این که تقویم ارزش را بسته اند و بازی ها نهایی شده است هست. در آمریکای جنوبی تیم هایی مثل برزیل و آرژانتین هستند که مبالغ ارزش بین یک، یک و نیم و دو میلیون دلار هست. با آن ها که نمی توانیم بازی کنیم ولی در جاهایی که می توانیم تلاش می کنیم که با آن ها بازی کنیم در نتیجه مهم است که شما در رسانه ها این وظیفه را دارید که به مردم توضیح بدهید شرایط واقعی که پیش رو داریم چیست. آقایان، این بازی تظاهرگونه را جلویش را بگیرید. هنگامی که شما شخصی را پیدا می کنید که اعتقاد دارد ما می توانیم برابر پرتغال بازی کنیم و اگر کسی راجع به بازی دوستانه این چنینی با شما صحبت می کند فقط مشکلش را نگوید. بهتر است شخصی هم پیدا شود که یک میلیون دلار پول تهیه کند تا این بازی دوستانه برگزار شود. لطفا حقیقت را بگویید و این گونه بازی های تظاهرگونه را انجام ندهید.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران می‌گوید هشت سال قبل خواهان اصلاح اوضاع چمن زمین تمرین تیم ملی شده است بودم که امروز به نتیجه رسید.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران هم چنین گفت: تیم ملی بولیوی تیمی از آمریکای جنوبی است و ونزوئلا هم همین شرایط را دارد. آن ها تیم های بسیار رقابتی هستند و من می خواهم بازیکنانم برابر تیم هایی بازی کنند که بتوانیم بازی را خوب کنترل کنیم، حفظ توپ داشته باشیم، حرکت های هجومی انجام دهیم. می خواهم یک جواب فوتبالی خیلی مستقیم به شما بدهم. من بازی عراق برابر آرژانتین را دیدم. فکر می کنید این بازی جهت عراق تمرین بود؟ ۹۰ درصد وقت بازی صاحب توپ نبودند. بازی را که چهار بر صفر شکست خوردند. بازیکنان هنگامی که بازی تمام شد تمام اعتماد به نفس خود را از دست داده بودند و این وسط ایجنت ها یک کمیسیون بسیار خوب به جیب زدند. من نمی خواهم چنین اتفاقی جهت تیمم رخ بدهد. می خواهم تیمم جلوی تیم هایی تمرین و بازی کند که ما ۵۰، ۶۰ و ۷۰ درصد مالکیت توپ را داشته باشیم و تمرین کنیم که یاد بگیریم چگونه به پیروزی برسیم. این دقیقا همان اتفاقی خواهد بود که ما در جام آسیا با آن روبه رو خواهیم بود. اگر بخواهیم برابر اسپانیا تمرین کنیم و ۹۰ درصد اسپانیا مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد این مساله کمکی به ما نمی کند هم چنین که اگر برابر یمن به پیروزی برسیم. امیدوارم شما این نکات من را به صورت کامل انتقال یافته کنید.

کی روش در ادامه راجع به این که عنوان شده است با استفاده تیم ملی امید از ساختمان پک مخالفت کرده هم گفت: لباسی که بر تن ماست چهار جیب دارد. این جیب را نگه داشته ام که ساختمان پک را در آن بگذارم و با خود ببرم. جیب پایینی هم می خواهم جهت بردن زمین تمرینی که الان آماده شده است ببرم. در جیب دیگری هم می خواهم لباس ها و تجهیزات تیم ملی را در آن بگذارم و با خود ببرم و در جیب بعدی هم مقام هایی که و جام هایی که بوده را با خود ببرم. جهت این که این ها را می خواهم ببرم منزل نمی گذارم کسی بیاید از آن ها استفاده کند. فکر می کنم متوجه صحبت من شده است باشید. فقط به دنبال یک مهندس هستیم که چگونه می توانیم این دستاوردها را در جیب هایم بگذارم و ببرم.

زمین تمرین تیم ملی از میراث‌های من در کشور عزیزمان ایران خواهد بود / کی‌روش

او ادامه داد: بگذارید این گونه پاسخ بدهم. دو سال قبل من یک جلسه در محل ساختمان پک با کادر تیم زیر ۱۷ سال و بانوان و کادر زیر ۲۳ سال و امید برگزار کردم و به تک تک آن ها محل ها و اتاق هایی که مختص این دوستان است را نشان دادم و تا به امروز هیچ کدام از مربیان و مدیران این تیم ها به آن جا نیامدند. در اتاق ها مثل روز اول خالی هست. ساختمان پک به این علت ساخته شد که میراثی جهت تمام تیم های ملی و ملی پوشان فوتبال کشور عزیزمان ایران باشد. من می توانم بگویم آقای شفر، علی پروین، علی دایی به اینجا آمدند. من شخصا این پیشنهاد را دادم که کلوب ها اگر نیاز دارند از امکانات این جا استفاده کنند بیایند و استفاده کنند. این زمین که الان ساخته شده است بعد از زمین پژوهشگاه صنعت نفت دومین زمین مناسب است که وقت مناسب را به تیم های ملی خواهد داد که از آن ها استفاده کنند. من شاهد این بودم که آقای استیلی گفته اند من نتوانسته ام به ساختمان پک بروم. احتمالا این به خاطر این بوده که سرشان شلوغ بوده است ولی او وقت داشته به روسیه بیاید که از مسابقه های تیم ملی لذت ببرد و وقت این را داشتند که به هتل تیم ملی بیایند و وقت این را داشتند که بازیکنان و مربیان را در روسیه ملاقات کنند ولی وقت این که از ساختمان پک دیدار کنند را نداشتند. ایشان باید در این باره توضیح بدهند نه ما. به غیر از آن ما مدارکی داریم که ثابت می کند تیم امید در ساختمان پک حضور داشته هست. مگر من با تیم ملی امید مشکلی دارم؟ من در زندگی ام با هیچ شخصی مشکلی ندارم. من افرادی را که دروغ می گویند را دوست ندارم.

واژه های کلیدی: ایران | فوتبال | فوتبالی | ساختمان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه