کامل ساختمان مناطق محروم تخریب ساختمان

کامل: ساختمان مناطق محروم تخریب ساختمان چهارمصدوم اعطای تسهیلات مناطق محروم مقاوم سازی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی لحظه درگذشت سیدامامی در فیلم دیده نمی‌شود / مازنی

یک عضو فراکسیون امید مجلس با تشریح جلسه فراکسیون محیط زیست با مسئولان اطلاعات سپاه درمورد پرونده بازداشت فعالان محیط زیست و درگذشت یک استاد دانشگاه این حوزه در

لحظه درگذشت سیدامامی در فیلم دیده نمی‌شود / مازنی

مازنی: لحظه درگذشت سیدامامی در فیلم دیده نمی شود

عبارات مهم : پرونده

یک عضو فراکسیون امید مجلس با تشریح جلسه فراکسیون محیط زیست با مسئولان اطلاعات سپاه درمورد پرونده بازداشت فعالان محیط زیست و درگذشت یک استاد دانشگاه این حوزه در زندان، با تاکید بر لزوم رعایت حقوق شهروندی، به طرح پرسشی راجع به تعدد خودکشی زندانیان از دی ماه تاکنون پرداخت و با انتقاد شدید به نحوه اطلاع رسانی صداوسیما راجع به این پرونده گفت که لحظه درگذشت سیدامامی در فیلم دیده نمی شود.
احمد مازنی در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه صبحگاه امروز فراکسیون محیط زیست مجلس با بعضی مسئولان امنیتی، اطلاعاتی و قضایی گفت: در ادامه جلسه روز گذشته فراکسیون محیط زیست با مسئولان مرتبط با پرونده یکی از تشکل های محیط زیستی که در سطح افکار عمومی مطرح بود، روز گذشته با نمایندگان قوه قضاییه، وزارت اطلاعات و شرکت محیط زیست تشکیل جلسه دادیم و امروز بنا شد فقط دوستان اطلاعات سپاه گزارش دهند که البته معاون پارلمانی محیط زیست نیز در جلسه حضور داشت.

تشریح جلسه فراکسیون محیط زیست با مسئولان اطلاعات سپاه

لحظه درگذشت سیدامامی در فیلم دیده نمی‌شود / مازنی

وی افزود: در این جلسه ابتدا گزارشی از سیر پرونده تشکل مردم نهاد متهم در این پرونده و اتهاماتی که متوجه این افراد هست، ارائه شد و به سیر پیگیری به پرونده و سوابق متهمان مهم اشاراتی صورت گرفت و در آخر نیز فیلم مربوط به محل بازداشت مرحوم سیدامامی و اتفاق ای که منجر به درگذشت این استاد دانشگاه شد، به نمایش درآمد که البته گویا همین فیلم پیش تر در کمیسیون امنیت ملی و جهت تعدادی از نمایندگان به نمایش درآمده بود.

نماینده اصلاح طلب مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس با بیان این که نمایندگان مجلس پرسش هایی در این رابطه داشتند که مطرح شد و از سوی مسئولان حاضر در جلسه مورد پاسخگویی قرار گرفت، در جمع بندی این جلسه خاطرنشان کرد: مسئله اول، اهمیت پرسشها امنیتی و اطلاعاتی هست. ما به عنوان کشوری با موقعیتی خاص و به علت شرایطی که در سطح منطقه ای بین المللی داریم، طبعاً در معرض ترساندن های سرویس های بیگانه قرار داریم و این سرویس ها ممکن است از هر ظرفتیتی جهت دستیابی به مقاصدشان استفاده کنند.

یک عضو فراکسیون امید مجلس با تشریح جلسه فراکسیون محیط زیست با مسئولان اطلاعات سپاه درمورد پرونده بازداشت فعالان محیط زیست و درگذشت یک استاد دانشگاه این حوزه در

وی افزود: قطعاً نمایندگان مجلس نسبت به پرسشها امنیت کشور ازجمله مرزهای زمینی، دریایی و هوایی و همچنین بحث نفوذ در فضای حقیقی و مجازی حساسیت جدی دارند. ما به شدت مقید به امنیت بوده و از مسئولان امنیتی تقدیر کرده و قدردان آنها هستیم.

تاکید بر لزوم رعایت حقوق شهروندی

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس در عین حال گفت: مسئله دوم بحث حقوق شهروندی است و ما براساس اعتقادات دینی، قانون اساسی و قوانین و مقررات موضوعه بر این باوریم که باید درکنار رعایت پرسشها امنیتی، این مهم نیز مورد توجه باشد و احیاناً نباید حقوق شهروندی مورد غفلت قرار گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: یکی از این حقوق شهروندی آن است که مردم حق دارند در جریان پرسشها امنیتی قرار بگیرند. این پرسشها امنیتی چه مربوط به عوامل تروریستی باشد، چه جاسوسی و چه هر بحثی دیگر، باید مورد اطلاع رسانی براق قرار گیرند تا اعتماد جامعه به حاکمیت زیاد کردن یابد. بخشی از این اطلاع رسانی نیز باید به نمایندگان مجلس که مورد اعتماد مردم هستند، صورت بگیرد و این بخشی از حقوق شهروندی است.

لحظه درگذشت سیدامامی در فیلم دیده نمی‌شود / مازنی

زندانیان از حقوق شهروندی برخوردارند

عضو کمیته گفت وگوی ملی فراکسیون امید مجلس با تاکید بر لزوم رعایت حقوق متهمان در جهت رعایت حقوق شهروندی، خاطرنشان کرد: متهمان چه در مراحل زندانی شدن، بازداشت، بازجویی یا صدور حکم و دیگر مراحل باشند، از حقوقی مشخص برخوردارند که باید رعایت شود. آن چنان که حضرت امام(ره) نیز می فرمود اگر کسی محکوم به اعدام باشد، مامور حق ندارد یک سیلی اضافه به او بزند. بنابراین، حقوق کسی که متهم هست، باید مورد توجه قرار گیرد.

یک عضو فراکسیون امید مجلس با تشریح جلسه فراکسیون محیط زیست با مسئولان اطلاعات سپاه درمورد پرونده بازداشت فعالان محیط زیست و درگذشت یک استاد دانشگاه این حوزه در

پرسش راجع به تعدد خودکشی زندانیان از دی ماه تاکنون

این نماینده اصلاح طلب مجلس همچنین به موارد مشابه خودکشی های اخیر در زندان ها اشاره کرد و گفت: پرسش است آیا از دی ماه تا اکنون شاهد مواردی در زندان ها هستیم که منجر به خودکشی زندانیان می شود. البته ما هنوز نمی توانیم خودکشی یا نحوه دیگر درگذشت این افراد را تایید کنیم ولی به هر حال افکار عمومی دلواپس است که آیا شاهد چنین مسائلی هستیم.

وی افزود: باتوجه به این که در عمده موارد فرد بازداشت شده است هنوز مورد قضاوت در دادگاه صالحه قرار نگرفته و در مسیر پیگیری به پرونده ممکن است هر اتفاقی بیفتد و هر حکمی صادر شود، طبیعتاً باید مراقب جان این افراد بازداشت شده است باشیم.

لحظه درگذشت سیدامامی در فیلم دیده نمی‌شود / مازنی

مازنی تصریح کرد: ما در این مدت، حدود ۴ مورد خودکشی داشتیم که البته دلائل بازداشت این افراد متفاوت بوده ولی آن چه مسلم است زندان و محل بازداشت باید جهت متهمان امن باشد و نباید شاهد تکرار این اتفاقات باشیم و اگر کسی مرتکب قصوری شده است باید برابر قانون با او برخورد شود.

لحظه درگذشت سیدامامی در فیلم دیده نمی شود

وی افزود: باتوجه به اینکه توالت محل بازداشت آقای سیدامامی که درگذشت ایشان نیز در آن اتفاق افتاده، در فیلم دیده نمی شود، جهت ما این پرسش مطرح است که چه شرایطی حاکم بوده که متهم موفق شده است دست به خودکشی بزند و طبیعتاً اگر غفلتی صورت گرفته هست، باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد نسبت به نحوه اطلاع رسانی راجع به این پرونده گفت: علی الاصول دادستان به وظیفه خود عمل کرده و گفته حال چه این فرد خودکشی کرده یا به فوت طبیعی دچار شده، مرتکب این موارد اتهامی شده است است ولی قطعاً این قاضی است که مسئولیت تصمیم گیری نهایی را برعهده دارد و در این شرایط، صداوسیما حق ندارد شبانه روز با زیرنویس روی اعصاب مردم راه برود.

دستور رییس قوه قضاییه جهت پیگیری به قصورهای صورت گرفته در پرونده

عضو فراکسیون امید مجلس در عین حال تاکید کرد: بحث دیگری که در روند پیگیری به پرونده اختلال ایجاد کرده، این است که اگر واقعاً اتهامات وارد باشد، قاعدتاً این افراد اطلاعاتی زیادی داشتند. بنابراین آیا ازسوی مسئولان مراقب درستی صورت گرفته نشده و این فرد به آسانی دست به خودکشی زده و اطلاعات را از بین برده است.

مازنی در آخر با بیان این که مسئولان بعضی از قصور خود را پذیرفته اند، تصریح کرد: گویا رییس قوه قضاییه دستور پیگیری کامل در این رابطه را صادر کرده و دوستان نیز قبول داشتند که در مواردی مرتکب قصور شده است اند. از طرفی آقای رییس جمهور هم تیم خاص ای را جهت پیگیری به این پرونده مامور کرده که امیدواریم منتج به نتیجه مثبت شود.

واژه های کلیدی: پرونده | خودکشی | بازداشت | مسئولان | حقوق شهروندی | اخبار سیاسی و اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه